İŞLERİ SOMUTLAŞTIRMAK!

Temmuz 23, 2019


Merhaba, ben Furkan.

Uzun zamandır somut bir şeyler ortaya koymak istiyordum ama elle tutulur hiçbir şey bulamıyordum ben de yaptıklarımı yazarak bir araya toplamak için blog açmaya karar verdim.


Blogumun eski adı olan zweigzugzwang, zugzwang ve zweig kelimelerinin birleşmesinden ortaya çıkan bir kelime. Zugzwang, satrançta oyun içinde bir pozisyonda hamle oynama zorunluluğu yüzünden kaybetme olayına deniyor. Tek başına bu isim dolu olduğu için yanına ek kelime olarak hem kafiyeli olması için hem de zugzwang de bir satranç terimi olduğundan, Satranç kitabının yazarı Stefan Zweig'in soyadını koydum. Eski adın bulunması ve yazılması zor olduğu için blogun yeni adı olan komacyus da soyadım olan Komaç ile Konfüçyus'un bi' kombinasyonu.


Şu anki düşüncelerime göre blogumun belirli bir konusu olmayacak diyebilirim. Biraz da kendimden bahsedip ilk yazımı bitireceğim. Isparta'da yaşıyorum ve 11. sınıf öğrencisiyim. Başlıca hobilerim gitar çalmak, film ve dizi izlemek, basketbol oynamak, futbol ve müzik dinlemek.

İleriki yazılarımda görüşmek üzere!


Beğenebileceğin Diğer Yazılar:

0 Yorum

Labels